Zima 2022. Grupy IN-IN (intensywne i interpersonalne) - Ośrodek Regeneracja
  • 01-618 Warszawa; ul. Tucholska 12 oraz Tucholska 37 (300 m od pl. Wilsona)
  • tel. 22 280 92 00
  • czynny w godz.: 11-19.00
  • english version
  • wersja polska

Zima 2022. Grupy IN-IN (intensywne i interpersonalne)

Widzimy jak młodzież korzysta z prowadzonych w czasie roku szkolnego grup stacjonarnych. Dlatego chcielibyśmy zaoferować dla nich intensywne, pięciodniowe doświadczenie w czasie wolnym od zajęć szkolnych.

Do zobaczenia! 

Dla kogo?

Spotkania w tej grupie dadzą Ci możliwość uzyskania informacji zwrotnych na temat Twoich zachowań i tego, jaki mają one wpływ na relacje z innymi. W grupie możesz sprawdzić, jak reakcje innych osób wpływają na Twoje samopoczucie, poczucie własnej wartości i tożsamości. Dzięki temu doświadczeniu możesz rozwijać swoje umiejętności społeczne, które pozwolą Ci lepiej rozumieć Twoje relacje z innymi i mieć na nie wpływ.

Jak pracujemy? 

Grupa IN-IN intensywne emocjonalnie i poznawczo doświadczenie kontaktu ze sobą, z ludźmi i z grupą. W trakcie spotkań uczestnicy mówią o sobie, swoich doświadczeniach, rozmawiają ze sobą. W miarę upływu czasu buduje się klimat zaufania, często też dużej intymności, rozmowa staje się mniej  powierzchowna – poruszane są ważniejsze i bardziej osobiste tematy.  Udział w takiej grupie może być jednorazowym doświadczeniem pracy nad sobą lub inspiracją do pracy w innych formach – na przykład psychoterapii grupowej lub indywidualnej.

Jak dołączyć?

Osoby, które chcą dołączyć do Grupy IN-IN lub zastanawiają się nad tym, zapraszamy na konsultację z psychoterapeutą prowadzącym spotkania. Konsultacje dają możliwość:

  • zrozumienia natury problemu osoby zgłaszającej się,
  • ustalenia, czy grupa interpersonalna jest optymalnym sposobem pomocy,
  • wyjaśnienia na czym polega praca w grupie IN-IN
  • poznania osoby prowadzącej.

Jeżeli w czasie konsultacji zostanie podjęta decyzja o uczestniczeniu dziecka w grupie IN-IN, prosimy o  wpłacenie w ciągu 3 dni od spotkania, zaliczki w wysokości 250 zł.  Jest to jedyny sposób na rezerwację miejsca w grupie. Dla osób, które nie były u nas wcześniej, przewidziane są dwa spotkania. Konsultacje są płatne i trwają po 50 minut.

Kiedy się spotykamy?

Pierwsza zimowa, grupa IN IN dla młodzieży w wieku 15-19 lat

Termin: 31.01- 4.02
Prowadzący: Maria Zawadzka z osobą współprowadzącą

Druga, zimowa grupa IN IN dla młodzieży w wieku 15-19 lat

Termin: 7-11.02
Prowadzący: Anna Zegarek z osobą współprowadzącą

Trzecia, zimowa grupa IN IN dla młodzieży w wieku 15- 19 lat

Termin: 7-11.02
Prowadzący: Marcin Dąbrowski z osobą współprowadzącą

Czwarta, zimowa grupa IN IN dla młodzieży w wieku 13- 15 lat

Termin: 9-13 luty
Prowadzący: Anna Gryczewska- Jowsa, Błażej Zawistowski

Ilu jest uczestników grupy?

Zazwyczaj grupa liczy od 5 do 12 osób. 

Jaki jest plan dnia?

Plan dnia grup IN IN dla młodzieży w wieku 15- 19 lat:

Zajęcia trwają od poniedziałku do piątku w godz.: 10.00-13.30

Plan dnia grupy IN IN dla młodzieży w wieku 13- 15 lat:

1 dzień – środa godz.: 13.00-15.30
2 dzień – czwartek godz.: 13.00-15.30
3 dzień – piątek godz.: 13.00-15.30
4 dzień – sobota godz.: 10.00-16.00 (przerwa 12.30-13.30)
5 dzień – niedziela godz.: 10.00-12.30

Jakie są koszty?

Wpłata całej kwoty do 15.12.2021 – 819 zł

Wpłata po terminie 15.12.2021 – 899 zł

Rezerwacja jest zagwarantowana po wpłacie zaliczki w wysokości 250 zł, na nasze konto 45 1140 2017 0000 4802 1298 3481 z dopiskiem (imię i nazwisko, nazwa grupy). Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem grupy.

Uwaga!

Ze względu na specyfikę pracy prosimy, aby na udział w grupie decydowały się te osoby, które chcą uczestniczyć we wszystkich spotkaniach i przychodzić punktualnie. Nieobecności wpływają negatywnie na pracę uczestnika i całej grupy.

Istnieje możliwość kontynuacji pracy w stacjonarnych grupach dla młodzieży w czasie roku szkolnego.

Z naszej biblioteki:  Grupa terapeutyczna dla nastolatka – dlaczego warto?

 

Marcin Dąbrowski

Ukończyłem całościowe szkolenie w Studium Psychoterapii i Szkole Psychoterapii Grupowej w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, prowadzące do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Jestem absolwentem Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Trenerów Grupowych w Laboratorium Psychoedukacji i SWPS. Pracuję w podejściu psychodynamicznym. Na co dzień jestem członkiem zespołu psychoterapeutów w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (filia Zagórza), na Oddziale Dziennym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Warszawie przy ul. Sobieskiego 93. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji u certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

Anna Gryczewska

Jestem psychologiem, absolwentką Wydziału Psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania. Ukończyłam czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w Studium Psychoterapii i Studium Terapii Grupowej w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Doświadczenie z zakresu psychiatrii zdobyłam w V Klinice Psychiatrii Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, gdzie zajmowałam się prowadzeniem zajęć terapeutycznych, konsultacji psychologicznych, diagnozą psychologiczną, poradnictwem oraz prowadzeniem terapii indywidualnej i grupowej w podejściu psychodynamicznym.

Maria Zawadzka

Jestem psychologiem i psychoterapeutą. Ukończyłam Studium Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej przy Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Jestem certyfikowanym psychoterapeutą Europejskiego Stowarzyszenia Psychoterapii.

Anna Zegarek

Jestem absolwentką wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyłam Studium Psychoterapii przy Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Mam certyfikat psychoterapeuty Europejskiego Stowarzyszenia Psychoterapii. Od kilkunastu lat pracuję z młodzieżą. Pomaga mi doświadczenie zdobyte w pracy w szkole, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, no i wychowanie własnych dzieci.